Rejestracja  | Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Miejsce Nasyzch spotkan :D
Autor Wiadomość
ReZeRw@team_pszemaz 
General
ForumAdmin



Pomógł: 23 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 1452
Skąd: Polska
Wysłany: Wto 09 Paź, 2007   Miejsce Nasyzch spotkan :D

Tutaj m.in. sie spotykamy :P

DSC02651m.jpg
Plik ściągnięto 172 raz(y) 204,61 KB

DSC02650m.jpg
Plik ściągnięto 174 raz(y) 187,63 KB

DSC02648m.jpg
Plik ściągnięto 184 raz(y) 252,37 KB

DSC02646m.jpg
Plik ściągnięto 174 raz(y) 211,31 KB

DSC02645m.jpg
Plik ściągnięto 189 raz(y) 255,22 KB

DSC02644m.jpg
Plik ściągnięto 167 raz(y) 265,54 KB

DSC02643m.jpg
Plik ściągnięto 155 raz(y) 264,21 KB

DSC02642m.jpg
Plik ściągnięto 158 raz(y) 258,1 KB

DSC02641m.jpg
Plik ściągnięto 167 raz(y) 231,48 KB

_________________
Kod:
           \|||/
           (o o)
  ,----ooO--(_)-------.
  |     nie karmić    |
  |       TROLLI!     |
  `--------------Ooo--`
          |__|__|
           || ||
          ooO Ooo

 
     
ReZeRw@team_Kokosz 
Unteroffizier



Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 161
Skąd: podobno z poch.....
Wysłany: Wto 09 Paź, 2007   

wow
_________________


Necik moze byc nie?
 
     
Daniel PSP 
Oberstabsgefreiter



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 68
Skąd: Polska
Wysłany: Wto 09 Paź, 2007   

Ciasne ale własne to z Biedronki? :super:
 
     
Artemis 
Stabsunteroffizier
Pracuj, Pracuj :)



Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 228
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto 09 Paź, 2007   

Chiftec nice :P Podaj resztę sprzętu :D Jestem ciekaw jaki sprzęt tam macie xD
_________________
 
 
     
MaTiOzO 
Stabsgefreiter



Wiek: 69
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 36
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: Wto 09 Paź, 2007   

to jakiś nowy serwer ??
 
 
     
ReZeRw@team_pszemaz 
General
ForumAdmin



Pomógł: 23 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 1452
Skąd: Polska
Wysłany: Wto 09 Paź, 2007   

Nie, ma juz 2,5 roku zdaje sie..

pszemaz
_________________
Kod:
           \|||/
           (o o)
  ,----ooO--(_)-------.
  |     nie karmić    |
  |       TROLLI!     |
  `--------------Ooo--`
          |__|__|
           || ||
          ooO Ooo

 
     
ad3k! 
Oberstabsgefreiter


Wiek: 26
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 53
Skąd: Kaliszfornia
Wysłany: Sro 10 Paź, 2007   

He takie to ja mam biurko ;p


nice sprzęt ;p
 
     
Razor 
Offizieranwarter



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 138
Skąd: Świekatowo
Wysłany: Sro 10 Paź, 2007   

Noo sprzęcik ładny...
_________________

 
     
b0br 
Hauptgefreiter


Wiek: 27
Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 15
Skąd: Lublin
Wysłany: Czw 11 Paź, 2007   

Chwalipięta :super:
 
 
     
ReZeRw@team_Crovv 
Brigadegeneral



Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 568
Skąd: Zabrze
Wysłany: Pią 02 Lis, 2007   

No wypasik ...... W sumie wiem co to za sprzet wiec spodziewalem sie takiego widoku :P

Btw moze na lan party pochwale sie swoja serverownia ? :)

Exo

[ Dodano: Sob 10 Lis, 2007 ]
puki co moze moje miejsce pracy :P
http://www.rezerwat.com/~...o=1&key=7&hit=1
http://www.rezerwat.com/~...d=9&key=6&hit=1
http://www.rezerwat.com/~...d=9&key=5&hit=1
http://www.rezerwat.com/~...d=9&key=6&hit=1
 
 
     
~wave~ 
Gefreiter


Wiek: 30
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 1
Wysłany: Pią 28 Gru, 2007   

fajny sprzęcik ^^ ciekawe ile kosztował ...?
 
 
     
matacz 
Unteroffizieranwarter



Wiek: 35
Dołączył: 04 Sty 2006
Posty: 75
Skąd: Poznań / Lizbona
Wysłany: Pią 28 Gru, 2007   

a leszki są na miejscu :D
_________________
http://www.fcchyby.net <--- Gość kliknij tu ZUPEŁNIE NOWA STRONA!!!!!!!
 
 
     
ReZeRw@team_Crovv 
Brigadegeneral



Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 568
Skąd: Zabrze
Wysłany: Sob 29 Gru, 2007   

zaplecze to podstawa jak to mowia :) . Nie wazny sprzet tylko zaplecze i dobra atmosfera :)
_________________

Visconet.pl <- provider internetowy Zabrze ! sponsor Twojego Lan party
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
ReZeRw@t Game_Server! Rejsy morskie :: Party4You :: Organizacja Imprez! ::

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15